Klantenondersteuning

Supracom investeert voortdurend in het uitbreiden en verbeteren van ondersteuning aan haar klanten.

Hulp op afstand (remote access)

Bij Supracom kunt u nu ook gebruik maken van hulp op afstand. Hardware problemen en software problemen zijn in veel gevallen op te lossen door middel van hulp op afstand. Hulp op afstand betekent dat wij u nog sneller kunnen helpen tegen een lager tarief (geen voorrijkosten).

De enige vereisten voor hulp op afstand is dat uw internetverbinding op het betreffende systeem dient te functioneren.

Klik op de button om de Supracom Supportsoftware te downloaden, zodat wij uw computer tijdelijk over kunnen nemen.

Supracom Servicecontract

Supracom streeft naar optimale dienstverlening.
Een van de manieren waarop Supracom dit in praktijk brengt, is door middel van een onderhoudsovereenkomst met klanten. Dit geeft de klant de zekerheid dat er bij problemen en storingen aan de installatie direct ingegrepen wordt. Supracom geeft klanten met een onderhoudsovereenkomst voorrang bij een storingsmelding.

  • SUPRACOM B.V.
  • |
  • Dorpsstraat 15
  • |
  • 3886 AR Garderen
  • |
  • Tel: +31 (0)577 46 26 50
  • |
Privacy Statement | Algemene Voorwaarden