Netwerkaanleg en -beheer

Supracom is al 12,5 jaar gespecialiseerd in de aanleg en beheer van computernetwerken voor tandartsen. Door onze ervaring en door de goede samenwerking met de leveranciers van software en (röntgen)apparatuur zijn wij in staat ook úw netwerk effectief te beheren.

Hoewel ons klantenbestand voor een groot deel bestaat uit grotere tandartspraktijken, beheert Supracom netwerken van 1 tot 50+ werkplekken. De servers staan vaak in de praktijk maar ook Cloud-omgevingen gebaseerd op virtualisatie in combinatie met Terminal Services/Citrix zijn door ons ontworpen en geïnstalleerd.

Of u nu met Exquise, Simplex, Evolution, Qbridge of andere programma’s werkt, wij hebben ervaring met vrijwel alle dentale software, inclusief de bekende röntgenpakketten.

Tandartsengroepspraktijk Zuiderterras over Supracom

"Hoe meer regels, hoe meer papierwerk. Wat dat betreft wordt het eerder meer dan minder. Maar met de slimme methodes van Supracom houd je het overzicht."

Praktijk voor Tandheelkunde Ermelo over Supracom

"Met al die wijzigingen in de zorg van de laatste jaren wordt het steeds belangrijker de praktijkkosten in de gaten te houden. Goed geïntegreerde automatisering spaart kosten. Dat zien we dagelijks."

Tandartsenpraktijk Mosk over Supracom

"Weet je wat ik prettig vind? Dat ik thuis en in het buitenland over al mijn praktijkgegevens kan beschikken. Ik hoef dus niet steeds binnen de praktijk aanwezig te zijn om mijn werk te kunnen doen."

Tandheelkunde Amersfoort over Supracom

"Er zijn genoeg it-bedrijven die je om de oren slaan met de nieuwste kastjes en de laatste software, maar die helemaal niets begrijpen van wat wij hier doen. De mensen van Supracom hoef je niet meer uit te leggen wat een Vecozo certificaat is. Dat praat een stuk gemakkelijker!"

Tandartsenpraktijk Garderen over Supracom

"Het belangrijkste voor ons was de interne communicatie. Als je meerdere vestigingen, thuiswerkers en steeds meer parttime personeel hebt, dan wordt de communicatie lastiger. Supracom levert ons de middelen om de communicatie te stroomlijnen."

Supracom Servicecontract

Met het Supracom Servicecontract verzekert u zich van de meest omvangrijke ondersteuning die Supracom u kan bieden, voor een vast tarief per jaar. We spannen ons tot het uiterst in om u bij problemen binnen de kortst mogelijke tijd weer ‘up and running’ te krijgen. En zorgen juist ook voor het beheer dat nodig is om problemen zoveel mogelijk te voorkomen. Om de dienstverlening te optimaliseren, handelt Supracom aanvragen voor ondersteuning in een strikte volgorde af. Klanten met een Supracom Servicecontract hebben voorrang. Supracom kent ‘op maat gesneden’ servicecontracten, afhankelijk van het aantal werkplekken en ongeacht het aantal incidenten en de omvang daarvan. Omdat ‘remote support’ een onlosmakelijk onderdeel van uw contract vormt, inspecteert Supracom 24/7 uw systeem, voert back-up controles uit en installeert eventueel de nieuwste service-packs en drivers voor u. « Terug

GEÏNTERESSEERD?

van Leeuwen Tandartsen

Supracom heeft deze nieuwe praktijk ingericht met een compleet netwerk en telefonie uit de "Cloud"

  • SUPRACOM B.V.
  • |
  • Dorpsstraat 15
  • |
  • 3886 AR Garderen
  • |
  • Tel: +31 (0)577 46 26 50
  • |
Privacy Statement | Algemene Voorwaarden