Telefoon (Voice over IP)

Supracom is gespecialiseerd in professionele internettelefonie die u helpt om de bereikbaarheid van uw praktijk te verbeteren. En omdat geen praktijk hetzelfde is, hebben we diverse opties: een eigen VoIP centrale, een centrale in de Cloud of gewoon voordeliger bellen!

Wat is Voice over IP?

Voice over IP (of VoIP) is in basis een techniek die het mogelijk maakt om te bellen via een internetverbinding. VoIP is volledig gebaseerd op software, en dat biedt veel meer functionaliteiten dan de klassieke telefooncentrale die gebruikt wordt bij ISDN en Analoge telefoonverbindingen. Denk hierbij aan wachtrijen met melding van het aantal wachtenden, voicemail-2-email, fax-2-email, statistieken over het telefoonverkeer en automatisch schakelen tussen vooraf opgenomen meldteksten . Omdat internetverbindingen sneller en stabieler worden, kiezen steeds meer bedrijven voor Voice over IP.

Tandartsengroepspraktijk Zuiderterras over Supracom

"Hoe meer regels, hoe meer papierwerk. Wat dat betreft wordt het eerder meer dan minder. Maar met de slimme methodes van Supracom houd je het overzicht."

Praktijk voor Tandheelkunde Ermelo over Supracom

"Met al die wijzigingen in de zorg van de laatste jaren wordt het steeds belangrijker de praktijkkosten in de gaten te houden. Goed geïntegreerde automatisering spaart kosten. Dat zien we dagelijks."

Tandartsenpraktijk Mosk over Supracom

"Weet je wat ik prettig vind? Dat ik thuis en in het buitenland over al mijn praktijkgegevens kan beschikken. Ik hoef dus niet steeds binnen de praktijk aanwezig te zijn om mijn werk te kunnen doen."

Tandheelkunde Amersfoort over Supracom

"Er zijn genoeg it-bedrijven die je om de oren slaan met de nieuwste kastjes en de laatste software, maar die helemaal niets begrijpen van wat wij hier doen. De mensen van Supracom hoef je niet meer uit te leggen wat een Vecozo certificaat is. Dat praat een stuk gemakkelijker!"

Tandartsenpraktijk Garderen over Supracom

"Het belangrijkste voor ons was de interne communicatie. Als je meerdere vestigingen, thuiswerkers en steeds meer parttime personeel hebt, dan wordt de communicatie lastiger. Supracom levert ons de middelen om de communicatie te stroomlijnen."

Managed Voice: Telefonie in de Cloud

Omdat Voice over IP gebaseerd is op internet, kunnen telefoontoestellen via een internetverbinding aangesloten worden aan een virtuele centrale in een datacentrum. Supracom levert deze virtuele centrale onder de naam "Managed Voice". Managed Voice is een online telefooncentrale die gegarandeerd 99,99% beschikbaar is en standaard voorzien is van alle functionaliteiten die u van een professionele centrale mag verwachten, voor een vast bedrag per maand. Bovendien is Managed Voice steeds in ontwikkeling waardoor u in de toekomst automatisch gebruik kunt maken van de nieuwste technieken. U kunt uw centrale via een speciale portal beheren, zodat u zelfs buiten de praktijk instellingen, zoals een antwoordapparaat, eenvoudig kunt wijzigen. Statistieken over het telefoonverkeer Afbeelding: Bekijk statistieken over de kwaliteit van de bereikbaarheid van uw praktijk Meer weten? Wij geven u graag vrijblijvend een demonstratie, en kunnen u zelfs een demo-toestel met een test-nummer versturen zodat u zelf kunt ervaren wat de voordelen van Managed Voice zijn!  

Een eigen Voice over IP centrale

Het is uiteraard ook mogelijk om te kiezen voor een eigen Voice over IP telefooncentrale. Supracom werkt met apparatuur van NEC/Philips welke met name gericht is op toepassingen in de gezondheidszorg. De centrale is te koppelen aan uw patiëntenadministratie zodat u kunt zien wie er belt en direct de juiste patiëntenkaart kunt openen. Ook zijn er speciale toestellen leverbaar waarmee u assistentes, met een druk op de knop, kunt oproepen vanuit de behandelkamer. Deze knop is te integreren in een willekeurige schakelaar zoals een voetpedaal, zodat u zonder uw handschoenen uit te trekken een assistente kunt oproepen. Zomaar 1 van de slimme oplossingen die wij samen met u kunnen ontwerpen.  

Voice Select: Voordelig bellen met uw bestaande centrale

Ook als u nog niet toe bent aan een overstap naar een Voice over IP-oplossing, kunt u profiteren van de lage belkosten die Supracom biedt. Wij kunnen uw bestaande KPN- verbinding (ISDN of analoog) administratief overnemen, waarna u direct 10% tot 30% bespaart op belkosten. Het betreft slechts een administratieve overname; uw telefoonverkeer verloopt gewoon over het netwerk van KPN. Het papierwerk en de opzegging bij KPN wordt door ons verzorgd. Voice Select is ook een ideale voorbereiding op Voice over IP. Omdat KPN voor haar zakelijke klanten werkt met jaarcontracten met een opzegtermijn van 3 maanden, is het praktisch onmogelijk om over te stappen naar Voice over IP zonder een hoge boete te ontvangen. Bij Supracom kunt u gewoon per maand opzeggen zodat u uw nummer kunt laten overzetten naar Voice over IP. Stuur ons vandaag nog een kopie van uw KPN nota en laat uw besparing vrijblijvend door ons berekenen!  

Meer informatie

Bent u na het lezen van deze informatie nieuwsgierig geworden naar wat nu de beste oplossing is voor uw praktijk? Neem dan contact met ons op, we vertellen u graag meer.   « Terug

GEÏNTERESSEERD?

T.X. de Jong mondzorg

Voor T.X. de Jong Mondzorg leverde Supracom een compleet vernieuwde netwerkomgeving en telefooncentrale.

  • SUPRACOM B.V.
  • |
  • Dorpsstraat 15
  • |
  • 3886 AR Garderen
  • |
  • Tel: +31 (0)577 46 26 50
  • |
Privacy Statement | Algemene Voorwaarden